tisdag 11 juni 2013

Snälla - hjälp mig, rösta rösta rösta!!!


Jag behöver er HJÄLP...igen. Jag har åkt ner till en andraplats. Snälla fortsätt rösta på mitt tävlingsbidrag till ICA´s Grillmästartävling!! Du kan rösta en gång varje dag!!!

En underbart saftig och god Grillad Porchetta med karrébacon, soltorkad tomat och mozzarella

Du kommer direkt dit via denna länk (eller tryck på bannern nedan "Jag tävlar"):

http://www.ica.se/recept/arets-grillmastare/

Tack på förhand!


 
 
bloggtavling-widget-v4.png Vad brukar du har på grillen? Testa byta ut köttet och grilla kyckling istället! Hitta recept och grillinspiration på ICA.se.

1 kommentar:

John Stoner sa...

Har du någonsin blivit utsatt för en bluff? Förlorat din plånbok eller pengar till falska hackare online? Jag ber dig att kontakta denna pålitliga hacker och återställningsexpert GENUINE HACKER. Jag var ett offer för falska människor som poserade som binära optioner och bitcoin-investerare, jag förlorade en summa på $10 000 och 2BTC från min bitcoin-plånbok till dessa förfalskningar. Det tog ett tag innan jag insåg att det var bedrägerier och det här gjorde verkligen ont. Sedan hörde en vän till mig om det och rekommenderade mig till GENUINE HACKER som hjälpte mig att återställa allt jag förlorat. För mer information skicka ett e-postmeddelande till GENUINEHACKERS000@GMAIL.COM eller via WhatsApp +1 (260) 218-3592.