söndag 28 oktober 2007

Wayne´s Coffee i Kosta

Lite fnissig blir man allt! När man tittar på listan för Waynés Coffee ställen så finns det bara i städer. Nej fel, fel, fel! För här i mörkaste Småland finns (förrutom Växjö förstås) ett alldeles eget litet Waynes i KOSTA!! Ja jisses säger jag. Känns lite märkligt. Ligger så rysligt lägligt i den stora Outlet-shopen. Så i morgon bär det av - jag, barnen, svägerska, barnens kusin och svärmor. Barnen får rusa av sig på Andys lekland och vi andra tar en god fika. Himla goda morotskakor har dem! Med mycket topping.....Sedan ska det faktiskt bli lite julklappar!

2 kommentarer:

lina sa...

Vad mysigt det låter:) Julklappar redan! Skulle också vilja vara ute i så god tid, det är min ambition. Men varje år slutar det med att jag är ute i sista minuten, varför blir det så?

annamaria sa...

Ja det blev faktiskt ett gäng klappar. Kokbok till dottern - som jag hoppas kommer att drabbas av mat-störning.....